2011. december 6., kedd

Őszi utózönge

Bár már advent második hetében járunk, az időjárás errefelé olyan, hogy ha nem lennének kinn a karácsonyi fények mindenfelé, eszembe nem jutna, hogy tél van...
Ennek jegyében megmutatom az idei utolsó őszi projektem eredményét :-). Manka makkocskája nagyon megtetszett, így előkerestem hozzá a natúr Hubert vásznamat, válogattam Anchor fonalakat és nekiláttam. Mondhatjuk, hogy Luca széke - pontosabban 2-3 Luca széke :-) - is gyorsabban készült, mint ahogy haladtam, de nagyon szerettem hímezni. Az algír szemek szándékosan maradtak le a mintáról: a Hubert vászon alighanem túl sűrű hozzá, hogy szépen mutasson rajta, hiába próbáltam először kettő majd egy szállal is...

Manka, ezúton is nagyon köszönöm a mintát!

És még egy kicsi ősz: múlt héten két napot a Balaton mellett tölthettem. Hihetetlen élmény volt: egyik nap verőfényes napsütésben sétáltam sok-sok más ember társaságában a sétányon; második napon pedig hideg ködben teljesen egyedül, úgy, hogy az ujjam majd odafagyott a fényképezőmhöz.

Ezt a képet a színek miatt mutatom, mert a többit szépia módban sikerült elkövetnem - szerintem még így is látszik a ragyogó napfény:

Másnap, amikorra pedig annyira adta magát a fekete-fehér:

És hogy közelítsünk kicsit a karácsonyhoz is:

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!Mi készül belőle? A mókusos rész elég időigényes, viszont az az érzés ahogy előbukkan a mókus kárpótol mindenért :)
    Nagyon hangulatos képeket hoztál, köszi ... megérintett, mintha én is ott lettem volna...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy tetszettek - nekem is hihetetlen élmény volt ott lenni :-)

    A mókuska további sorsa még kérdéses, alapvetően őszi bannernek szántam, csak sajnos idénre már alaposan kicsúsztam a szezonjából ... De azt hiszem kitartok, megcsinálom és jövőre majd jó sokáig nézegethetjük :-).

    VálaszTörlés

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.