2012. március 25., vasárnap

Tavaszi szél

Megérkezett a tavasz dátumilag és időjárásilag is, nálunk pedig lassan olyan állapotba kerül a család minden tagja, hogy talán örülni is tudunk ennek. Több mint egy hónapot töltöttünk a vírusok különböző törzseivel, a családból egyeneságon három generáció küzdött a különböző kombinációkban jelentkező tünetekkel. Felvirágoztattuk a gyógyszeripart és a papírzsebkendő gyártók is sokat köszönhetnek nekünk, de - bár ezt csak nagyon halkan merem mondani - talán látjuk a fényt az alagút végén (abban meg csak reménykedni lehet ugyebár, hogy nem épp egy vonat érkezik).

Az elmúlt időszakban a kreatív tevékenységem kimerült abban, hogy megtaláljam azokat a pozíciókat ahol kapok levegőt, illetve hogy úgy köhögjek, hogy minden belső részem is a helyén maradjon. Mondtam már, hogy ez az évünk nem valami fényesen indul?

Nah, de nyavalygás off és mutatom az első picike fecskét. Levendulalány blogján láttam egy papírvirágokból készített ajtódíszt, ez gondoltam egy picit tovább és alakítottam másik formába. Nem egy nagy ördöngősség: sima és mintás színes papírokból lyukasztottam a virág formákat két méretben. A mintás darabot meghajtogattam, hogy "térbeli" legyen, majd középen kibökve a három réteget, egy Milton kapoccsal összekapcsoltam őket. A Milton kapcsok beszerzése okozott némi gondot, ugyanis fogalmam nem volt, hogy mit is keresek. Z érdeme, hogy a rendkívül pontos leírásom alapján - "olyan mint a szög csak két lába van és ki lehet hajtani" - elsőre bemondta a hivatalos nevet. Innen már csak egy lépés volt, hogy a papírboltban beszerezzem a szükséges mennyiséget (ezúton szeretnék megemlékezni az eladó hölgy hihetetlen üzleti érzékéről aki darabra, igen, tényleg darabra árulja a kapcsot - a neten 400Ft/100 db-os doboz a kisker ár, nála ehhez képest 8Ft/db az árfolyam - most komolyan, nem zseniális ötlet?!).


A Milton kapcsok alatt a hátoldalon elvezettem két szál zöld raffiát, majd egy másik virág ragasztásával rögzítettem a művet. A sor aljára szabad kézzel vágtam egy levélre emlékeztető dolgot majd az egészet fellógattam a némileg aktualitását vesztett farsangi dekoráció helyére. Került még pár virág az üzenőtáblánkra is és ezzel megérkezettnek nyilvánítottam a tavaszt.

NB. Ha valaki lyukasztgatásra/vagdosásra adja a fejét és első körben szívrohamot kapott a papír áraktól, nézzen körbe a szórólapok és prospektusok világában. Gyönyörű darabokat lehet találni és már az is önmagában jó szórakozás, hogy jobbnál jobb mintázatokat találjunk :-).

2 megjegyzés:

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.