2012. szeptember 19., szerda

Őszi dekor itt és ott II.

Az ugye teljesen egyértelmű, hogy a gyerekszoba ajtajára egymás utáni két évben ugyanaz a dekoráció nem kerülhet :-). Ebben az évben - rendkívül szoros versenyben - egy mókus lett a szerencsés kiválasztott az őszi dekoráció szerepkörre.
Szeretem ezeket a papírfigurákat, mert egy nyugisabb este alatt elkészíthetőek (khmmm, mondom  _nyugisabb_ , ez speciel három napig készült...) és még olyan extra nagy kupival sem járnak. A minta a "Herbszeit" című német kreatívkodós könyvből származik, amiben egyébként rengeteg jobbnál jobb ötlet található, csak legyen elég ideje az ember lányának megvalósítani őket...

 
Szóval: a minta alapján elkészítettem a mókus és makk részeit, ragasztgattam egy kicsit, rajzoltam pofikát és egyéb kiegészítőket, majd csak ültem és gondolkodtam, hogy "de mire is tegyem fel". Az eredeti verzió egy "willkommen" tábla lett volna, azt értelemszerűen egyből kilőttem. ZZ fát szeretett volna, aztán a végére megalkudtunk egy falevélben (nem azért mert lusta voltam, hanem mert röpke fejszámolással rájöttem, hogy a mókus méreteihez illő fa beterítené az egész ajtót...).


Egy mintás zöld kartonból kerekítettem egy alap levél formát, elhelyeztem rajta a jószágot, végül zöld zseníliadrótot ragasztottam a levél szélére és ebből lett a levélszár is. Az ajtóra gyurmaragasztóval rögzítettem (meglátjuk hogy fogja bírni, magam részéről nagyon drukkolok neki :-).

1 megjegyzés:

 
Creative Commons License
This Mű by http://gatokgetek.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország License.